TERMENI ȘI CONDIŢII
Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui website – https://comelit.ro/
Scopul Website-ului este de prezentare și promovare a serviciilor de vânzare articole pentru instalații sanitare, termice și de ventilație, prestate de societatea COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. şi de contractare, prin intermediul Website-ului, cu potențialii clienți interesați de aceste servicii.
Vă rugăm să citiţi prezenții Termeni și Condiții, Politica de cookies-uri şi Politica de confidenţialitate înainte de a utiliza Website-ul. Prin accesarea și utilizarea Website-ului, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al acestor documente și vă asumați angajamentul de a le respecta.
-
DESCRIEREA ACTIVITĂȚII
COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. cu sediul în Cluj-Napoca, str. Observatorului nr. 72, cod 400363, identificat prin CUI RO7371561, înregistrat la Registrul Comerțului sub nr.: J12/982/1995 este firmă specializată pe comerțul cu echipamente și materiale de instalații termice, sanitare, climatizare și ventilație.
Datele noastre de contact sunt:
Adresa sediului: Cluj-Napoca, str. Observatorului nr. 72
Adresă de e-mail: comenzi@comelit.ro
Nr. de tel.: 0264.450.303 / 0720.600.175
-
TERMENI
-
Vânzător –COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L.
-
Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică sau orice entitate juridică care iși face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
-
Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont sau este posibilă prin funcția de comandă rapidă.
-
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
-
Coșul de cumpărături – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;
-
Site – magazinul online găzduit la adresa web https://comelit.ro/;
-
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri;
-
Bunuri – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
-
Campanie – acțiunea de a expune in scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
-
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
-
Opinie – reprezintă o evaluare personală a unui deținător sau beneficiar al unui bun, redactată pe baza experienței privind utilizarea acestuia cu scopul de a transmite dacă bunul respectă sau nu specificațiile menționate de Vânzător. Fiecare opinie conține și posibilitatea de a exprima gradul de satisfacție față de produs printr-o evaluare sub forma unui punctaj de la o stea la cinci stele.
-
Comunicări comerciale / newsletter – reprezintă orice tip de mesaj trimis (e-mail, telefonic, mobile push, web push, etc.) care conține informatii generale și tematice, informații cu privire la produse similiare sau complementare cu cele achiziționate de pe website, informații cu privire la oferte sau prețuri promoționale, informații referitoare la Produsele adăugate în secțiunea Cont/ Coșul de cumpărături sau secțiunea Cont/Favorite.
3. CONDIȚII GENERALE
3.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
3.2. Toate produsele comercializate pe SITE-ul nostru sunt originale și vor fi livrate in ambalajul corespunzător, insoțite de factură, conform legislației în vigoare.
3.3. Imaginile produselor prezentate în site au caracter informativ. Pentru mai multe detalii despre caracteristicile produselor și alte informații adiționale, vă rugăm să ne contactați.
3.4. Prețurile de vânzare ale produselor sunt afișate pe site, exprimate în lei și conțin TVA. Prețurile de vânzare ale produselor se pot modifica fără o informare în prealabil a Utilizatorilor. Pentru orice comandă plasată și confirmată, Cumpărătorul va plăti întotdeauna prețurile existente pe site la momentul plasării comenzii.
3.5. Plasarea unei comenzi de către Cumpărător și acceptarea ei de către Vânzător echivaleaza cu încheierea unui contract, potrivit legislației în vigoare. Notificarea primită de către utilizator, pe e-mail, imediat după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă confirmarea comenzii.
3.6. Contractul se consideră încheiat între Vânzător si Cumpărător în momentul în care Cumpărătorul primește pe e-mail de la Vânzător, notificarea de expediere a Comenzii. Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Cumpărător, iar acesta se achită de obligația de plată.
3.7. Vânzătorul poate refuza onorarea unei comenzi sau o poate anula unilateral, dacă Comanda a fost plasată de o persoană care a manifestat o atitudine ostilă, de natură să prejudicieze pe Vânzător. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
3.8. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
3.9. Toate informațiile de pe website-ul https://comelit.ro/ sunt proprietatea intelectuală a COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. conform Legii pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/ 1996). Întreg continutul publicat pe site (text, descrieri produse, imagini, logo, culori, slogan, simboluri, elemente de grafică web, clipuri video, etc.) poate fi folosit doar în scopul informării Utilizatorilor și Cumpărătorilor COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L.
3.10. Fotografiile afișate pe SITE, editate sau prelucrate de COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. nu pot fi preluate sau utilizate fără acordul acesteia;
3.11. COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. nu este răspunzătoare pentru eventualele diferențe de culori care pot apărea la vizualizarea pe diverse dispozitive electronice (desktop/tableta/mobil) ale Utilizatorilor/ Cumpărătorilor.
3.12. Orice acțiune: proiect, eveniment, campanie, concurs, serviciu etc. desfășurată de companie prin intermediul Website-ului va fi anunțată, promovată și detaliată la momentul desfășurării acesteia, fie printr-un Regulament, fie prin prevederi succinte și clare inserate în cadrul anunțului de desfășurare a acțiunii respective sau ulterior, la momentul oportun.
3.13. Vânzătorul își asumă dreptul de a schimba, modifica sau actualiza în orice moment conținutul SITE-ului https://comelit.ro/, precum și Termenii și condițiile de folosire, fără o notificare în prealabil.
3.14. Este strict interzisă și se pedepsește conform legii copierea, distribuirea, publicarea, transmiterea altor persoane sau incorporarea conținutului în alte materiale în afara site-ului https://comelit.ro/, fără acordul COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L.
3.15. Pentru a ne sesiza orice problemă, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: comenzi@comelit.ro.
4. ACCESUL LA WEBSITE
4.1. Accesul pe website se face exclusiv prin accesarea domeniului public: www.comelit.ro.
4.2. Prin accesarea și utilizarea https://comelit.ro/, Utilizatorul/Clientul își dă acordul privind acceptarea termenilor și condițiilor prezentate pe SITE, a politicii de confidențialitate și a politicii de cookies.
4.3. Utilizatorul/Clientul beneficiază de acces limitat, în interes personal (vizualizare, informare, plasarea de comenzi online) pe SITE-ul https://comelit.ro/ și nu are dreptul de a descărca, de a modifica parțial sau integral SITE-ul, de a reproduce parțial sau integral SITE-ul, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata în orice alta manieră SITE-ul, în scopuri comerciale sau care contravin intereselor COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L..
4.4. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, inclusiv prin suport online (Consultanță tehnică) sau prin adresele mentionate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
4.5. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
5. CONTUL MEU
5.1. Orice Utilizator care vizitează SITE-ul https://comelit.ro/, are vârsta de peste 16 ani și îndeplinește condițiile legale privind cumpărarea de bunuri, își poate crea un cont.
5.2. Prin crearea contului, Utilizatorul poate plasa mult mai rapid o comandă, toate datele lui fiind deja introduse. În plus, Utilizatorii care au create conturi, prin abonarea la newsletter, pot beneficia de anumite oferte și prețuri promotionale la produse și de alte avantaje comunicate în scris de către COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L.
5.3. La crearea Contului, fiecare Utilizator își dă acordul cu privire la acceptarea acestor termeni și condiții și ia la cunoștință politica de prelucrare a datelor personale și politica de cookies, fiind responsabil în legătură cu acuratețea informațiilor oferite și de actualizarea lor.
5.4. Pentru crearea unui Cont va trebui să parcurgeți următorii pași:
-
Să introduceți următoarele date personale: prenume, nume, e-mail;
-
Să introduceți o parolă cu care să vă logați ulterior și să confirmați această parolă;
-
Să bifați căsuța privind acceptarea acestor termeni și condiții;
-
Să bifați căsuța privind luarea la cunoștință de politica de confidențialitate;
-
După parcurgerea acestor pași, prin apăsarea butonului “CREARE CONT” veți fi directionați către contul dumneavoastră.
În cont aveți posibilitatea de a:
-
edita informațiile contului: nume, prenume, e-mail
-
modifica parola contului
-
modifica adresa dumneavoastra folosită la serviciul de curierat pentru livrarea produselor comandate
-
modifica lista de dorințe (Wish List)
De asemenea, în cont puteti vedea comenzile plasate și detaliile despre alte activități desfășurate pe site-ul https://comelit.ro/, cum ar fi posibilitatea de abonare la newsletter.
6. OBIECTUL CONTRACTULUI
6.1. Obiectul contractului reprezintă vânzarea bunului/bunurilor comandate pe site de către Cumpărător. Contractul se consideră încheiat în momentul acceptării de catre Vânzător și transmiterea notificării de expediere a Comenzii.
6.2. Transferul dreptului de proprietate asupra produsului/produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Cumpărător, la locul indicat de acesta în Comandă, când se achită de obligația de plată și semnează de primire pe documentul furnizat de firma de curierat.
6.3. Vânzătorul va include în coletul expediat către Client/Cumpărător, documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor de către Client/Cumpărător.
7. COMANDA
7.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda de minim 100 lei. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
7.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
7.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
7.4. Pentru detalii sau întrebări despre comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: comenzi@comelit.ro sau la numărul de telefon: 0720 600 175, de luni până vineri, în intervalul orar: 8 – 17 .
7.5. Anularea comenzii: În următoarele cazuri, Vânzătorul poate anula în mod unilateral o Comandă, fără obligația ca vreo parte să pretindă ulterior daune – interese celeilalte părți:
-
datele furnizate de Client/Cumpărător sunt incorecte sau incomplete;
-
tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății online
-
tranzacția nu este validată de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online;
-
activitatea Clientului pe SITE poate produce prejudicii de orice natură pentru Vânzător;
-
în cazul unei tranzacții suspecte sau declarată suspectă de către o unitate bancară, instituție sau autoritate;
-
în cazul existenței unor alte motive obiective.
Clientul/ Cumpărătorul poate anula o Comandă, în urmatoarele cazuri:
-
în momentul când este contactat de reprezentantul companiei, dacă din anumite motive nu mai dorește produsele comandate;
-
în scris la adresa de e-mail: comenzi@comelit.ro sau telefonic până la primirea e-mailului de livrare comandă, care confirmă recepția coletului/ coletelor de către firma de curierat pentru a-l livra la adresa Cumpărătorului.
7.6. Pentru orice comandă anulată exclusiv din vina Cumpărătorului, acesta va achita contravaloarea serviciilor de curierat. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
7.7. Dacă un produs nu este disponibil în stoc, Cumpărătorul va fi informat telefonic de către reprezentantul companiei. În acest caz, Cumpărătorului i se va comunica noul termen de livrare, acesta putând decide să aștepte până la livrarea tuturor produselor comandate sau să anuleze comanda.
7.8. Modalitatea de realizare a comenzii: Puteți căuta în site produsele dorite utilizând butonul “CAUTĂ” sau navigând prin categoriile și subcategoriile care apar pe site.
-
Pentru a plasa o comandă online, va trebui să selectați produsele și cantitatea dorită (utilizand săgețile sus – jos) și să le adaugați în coș apăsând butonul “ADAUGĂ ÎN COȘ”.
-
Pentru a trimite comanda, pasul următor va fi să intrați în COȘUL MEU dând click pe iconița din partea de sus dreapta.
-
Aici veti putea vedea lista completă cu toate produsele pe care le-ați selectat să le cumpărați.
-
Puteți modifica cantitatea aferentă fiecărui produs dorită (utilizând săgețile sus – jos) sau puteți șterge din produse.
-
Pentru a trece la pasul următor va trebui să apăsați butonul „FINALIZEAZĂ COMANDA”
7.9. Finalizarea comenzii: Pentru a înregistra comanda, va trebui să introduceți datele dumneavoastră. Astfel, aveți posibilitatea de a vă loga în cont, de a crea un cont sau de a comanda ca vizitator. În funcție de aceasta, dacă:
-
Ați ales varianta logării:
-
Introduceți adresa de email și parola și să apăsați butonul “AUTENTIFICARE”.
-
Dacă în momentul creării Contului ați introdus toate datele dumneavoastră și adresa de livrare va trebui doar să bifați “Vreau să folosesc o adresă existentă” (în acest caz adresa de livrare va fi aceeași cu adresa de facturare) sau puteți alege “Vreau să folosesc o adresă nouă” și să introduceți toate câmpurile pentru noua adresă de livrare.
-
Dacă aveți adaugată în Cont adresa de livrare, veți fi direcționat pe o pagină unde trebuie să introduceți adresa de facturare. Toate câmpurile cu * sunt obligatorii.
-
Apoi veți alege modalitatea de livrare și cum doriți să plătiți.
-
Puteți adăuga în scris un comentariu la comanda pe care urmează s-o finalizați, iar după ce veți bifa casuța cu “Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile” apăsați butonul “CONFIRMĂ COMANDA”.
-
Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
-
În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! / Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
-
-
Ați ales varianta de comandă ca vizitator:
-
Trebuie să introduceți urmatoarele date pentru a vă putea emite factura și a face livrarea produselor: nume, prenume, e-mail, telefon, adresa de facturare, țara/regiune, cod poștal, alte informații suplimentare dacă este cazul.
-
La pasul următor veți alege modalitatea de livrare și cum doriți să plătiți.
-
Puteți adăuga în scris un comentariu la comanda pe care urmează s-o finalizați, iar după ce veți bifa căsuța cu “Am citit și sunt de acord cu Prelucrarea datelor personale și cu Termenii și Condițiile” apăsați butonul “CONFIRMĂ COMANDA”.
-
Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
-
În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul “Comanda a fost finalizată cu succes! Îți mulțumim. Am primit comanda ta.”
-
7.10. Confirmarea comenzii: După trimiterea comenzii către noi, veți primi un e-mail de confirmare că am primit comanda dumneavoastră. Veți fi contactat de către un reprezentant al companiei pentru confimarea comenzii în maxim 24 ore (în zilele lucrătoare). Comanda este considerată confirmată, în momentul în care veți primi e-mailul de livrare a comenzii.
7.11. Produsele realizate la comandă/ Produsele personalizate nu beneficiază de drept de retur. În cazul în care Cumpărătorul nu mai dorește produsul, avansul va fi reținut de către COMELIT IMPORT EXPORT SRL. În cazul în care Cumpărătorul nu mai dorește produsul deoarece acesta reprezintă defecte (exemple defecte – aici puteți da câteva exemple de defecte care ar putea apărea) sau diferențe vizibile dintre modelul prezentat pe website și produsul primit, COMELIT IMPORT EXPORT SRL își asumă întreaga responsabilitate de a înlocui produsul.
8. PREȚURILE PRODUSELOR, FACTURAREA ȘI PLĂȚILE
8.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor fără o notificare în prelabil. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din momentul confirmării comenzii, reprezentând comanda fermă.
8.2. De asemenea, compania noastră poate afișa pe SITE produse ce beneficiază de prețuri promoționale într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Detaliile despre aceste campanii promoționale vor fi făcute publice prin afișarea pe siteul nostru la o secțiune distinctă.
8.3. Prețurile afișate pe SITE, care sunt tăiate de o linie, reprezintă prețul vechi al unui produs care se află într-o campanie promoțională și beneficiază în prezent de un preț promoțional mai mic.
8.4. Cheltuielile aferente transportului, se plătesc separat. Mai multe detalii despre costurile de livrare la secțiunea livrare / retur.
8.5. Fiecare colet livrat va conține și factura fiscală pentru produsele comandate. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora în Contul creat sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
8.6. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON.
8.7. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică. Pentru emiterea facturii pe persoană juridică, vă rugăm să completați toate datele firmei la secțiunea Facturare în momentul plasării comenzii.
8.8. În anumite cazuri, ex.:comenzi speciale de marfă, compania noastră poate solicita Clientului/Cumpărătorului să achite în avans o parte din contravaloarea facturii aferente comenzii.
8.9. Plata produselor comandate se poate face: ramburs, online cu card bancar sau prin ordin de plată. Astfel a se avea în vedere următoarele:
-
Ramburs (în numerar) la livrarea comenzii. Plata se va face către firma de curierat pe bază de chitanță.
-
Online cu orice card Visa sau MasterCard (plata prin procesatorul de plati Alpha Bank), comisionul pentru tranzacție va fi 0%.
-
Înainte de a finaliza Comanda, Clientul va trebui să aleagă mijlocul de plată. Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat pe o pagină web securizată pentru a introduce datele de card și a efectua plata. Procesarea datelor de card se va face exclusiv pe serverele furnizorului de plăți, ce oferă o soluție de tranzacționare rapidă, solidă și sigură prin certificate de Securitate SSL. Pentru mai multe detalii despre platforma de plăți, vă rugăm accesați websiteul acesteia și politicile aferente.
-
Orice plată cu cardul bancar va fi confirmată în momentul în care se emite factura către Client/Cumpărător, până în acel moment contravaloarea comenzii va fi blocată pe contul Clientului/Cumpărătorului fără a fi transferată în contul Vânzătorului.
-
Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru alte costuri suplimentare suportate de Client/Cumpărător în urma tranzacțiilor cu cardul bancar (exemplu: comision de conversie valutară in cazul în care moneda de emitere card este diferită de RON, alte comisioane în funcție de politica fiecărei banci, etc), Clientul/ Cumpărătorul fiind singurul responsabil.
-
În cazul în care plata online cu cardul bancar s-a produs din greșeală, tranzacția poate fi anulată telefonic împreuna cu o solicitare scrisa trimisa pe adresa de e-mail:comenzi@comelit.ro, contactând un reprezentant al COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L., iar suma va putea fi returnată în termen de maxim 15 zile de la finalizarea procedurii de anulare a comenzii.
-
Atunci când plata se realizează prin transfer bancar – în baza facturii emise de COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L., după efectuarea transferului în contul IBAN RO28 BUCU 6442 3624 2511 RO02 deschis la Alpha Bank, va trebui să trimiteți dovada plății pe adresa de e-mail: comenzi@comelit.ro. Livrarea produselor se va face numai după ce avem confirmarea de la banca noastră privind efectuarea plății si după ce veți fi contactat de către un reprezentant COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nefiind efectuată livrarea.
9. LIVRAREA BUNURILOR
9.1. Livrarea coletelor se face prin curier rapid și beneficiază de opțiunea suplimentară, “Deschidere colet”. Prin această opțiune clientul este obligat să verifice la livrare dacă produsul este sau nu deteriorat. Prin recepționarea coletelor clientul își asumă responsabilitatea că produsele sunt conforme cu ceea ce a comandat și totodată, că sunt intacte.
Dacă în urma deschiderii coletului constatati că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare și prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandam să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezenta curierului, în momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Coletele trimise prin firmele de curierat specializate pe produse volumetrice și paleți, nu beneficiază de ,, Deschidere colet”, astfel clienții au obligația ca într-o oră de la recepționarea coletelor, să ne semnaleze pe oricare cale ( telefon, e-mail, WhatsApp ) dacă produsele sunt sau nu deteriorate sau orice altă neconformitate cu ceea ce clientul a comandat.
Daca ai achitat comanda online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituita în contul din care ai efectuat plata, in maxim 15 zile lucratoare.
În afară de cazul în care este agreat de Vânzator și Cumparator diferit, Vânzatorul se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate cu Bunurile și Serviciile în momentul predării acestora către societatea de curierat intern cu care Vânzatorul colaborează sau către reprezentantul Cumparatorului.
Vânzatorul vă asigură ambalarea corespunzatoare a Bunurilor și Serviciilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
.
9.2. Livrarea se va face în termen de 2 zile lucratoare de la confirmarea telefonică a comenzii și a disponibilității stocului. Termenul de livrare pentru produsele comandate prin achitarea unui avans diferă în funcție de producător, țara de origine a produselor și de circumstanțe independente de Site. Un termen de livrare aproximativ vă poate fi oferit pe baza cererii de ofertă de către un reprezentant al Site-ului.
Vânzătorul se obligă să expedieze Bunurile și Serviciile prin curier către Cumpărător sau în unitățile teritoriale COMELIT IMPORT EXPORT SRL., conform opțiunii Clientului.
9.3. Costurile transportului: Transportul este gratuit pentru toate comenzile cu valoare mai mare de 900 lei.
10. GARANȚIA BUNURILOR
10.1. Toate produsele comercializate pe https://comelit.ro/ îndeplinesc condițiile de garanție conform normelor, legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor –și furnizorilor, aceștia fiind responsabili pentru eventuale neconformități, deficiențe, lipsuri, etc.
10.2. Garanția produselor se poate acorda în urmatoarele cazuri:
-
Produsul este defect din fabricație, defect ce impiedică folosirea normală a produsului;
-
Produsul este deteriorat sau distrus în urma transportului
10.3. Pentru a beneficia de garanție, Clientul/Cumpărătorul va trebui să ne trimită în momentul primirii produsului o sesizare în scris la comenzi@comelit.ro . COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. va răspunde acestei sesizări în termen de maxim 14 zile lucrătoare și va comunica Clientului/Cumpărătorului termenul și modalitatea de soluționare a sesizării.
10.4 Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia Bunului pe adresa comenzi@comelit.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
În cazul certificatelor de garanție emise de producatori, produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
10.5. Dacă Vânzătorul nu poate livra o comandă din cauză că un produs nu este disponibil, va informa Clientul/ Cumpărătorul despre această indisponibilitate, urmând să stabilească cu acesta modalitatea de rezolvare a situației pentru onorarea comenzii. În situația în care produsul a fost deja trimis de către Client/ Cumpărător, sumele vărsate ca plată vor fi rambursate de către Vânzător conform legii, în termen de maxim 15 zile lucrătoare, cu excepția în care părțile convin altfel.
10.6. În cazul în care un produs livrat de către Vânzător nu corespunde cu descrierea produsului de pe SITE, Clientul/Cumpărătorul are dreptul să ceară înlocuirea acestuia, o reducere substanțială de preț sau să returneze produsul primit și să primească înapoi contravaloarea lui fără a suporta alte cheltuieli suplimentare.
10.7. Pentru orice reclamație privind neconformități ale produselor achiziționate, vă rugăm să ne contactați în termen de maxim 14 zile de la recepția coletului, la adresa de e-mail comenzi@comelit.ro.
11. RETURUL PRODUSELOR
11.1. Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract la distanță, indiferent de motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului fără a indica un motiv.
11.2. Pentru a vă exercita intenția de retur trebuie să ne informați despre intenția dumneavoastră printr-o declarație neechivocă prin email la comenzi@comelit.ro .
11.3. Produsele returnate trebuie să fie în starea în care au fost primite de către client (în ambalajul original – dacă este posibil, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care au fost montate, prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
11.4. Costul transportului în cazul returului produselor este suportat în totalitate de către client.
11.5. Stornarea contravalorii produselor returnate și acceptate de către COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. se va face în termen de 14 zile lucratoare de la data denunțării contractului de cumpărare, prin virament bancar în contul clientului.
11.6. În cazul în care produsele returnate sunt desigilate, au ambalajele deteriorate sau incomplete, sau prezintă urme de zgârieturi, lovituri, etc., compania are dreptul să decidă dacă acceptă sau nu returnarea sau dacă datorită acestor neconformități ale produselor va scădea din contravaloarea produselor, restituind Clientului/Cumpărătorului o sumă proporțională cu aceste neconformități.
11.7. Pentru detalii sau întrebări despre returul produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: comenzi@comelit.ro sau la numărul de telefon: 0720 600 175, de luni până vineri, în intervalul orar: 8 – 17 .
12. OPINIILE UTILIZATORILOR
Toți Utilizatorii/ Clienții/ Cumpărătorii care accesează site-ul își pot spune opinia față de produsele comercializate pe websiteul nostru.
Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la caracteristicile produselor și vor fi publicate pe site după o aprobare în prealabil de care reprezentanții companiei noastre.
Astfel, fiecare Utilizator/ Client/ Cumpărător ce dorește să își spună opinia despre anumite produse, va trebui să respecte urmatoarele:
să facă referiri doar în limba romana despre caracteristicile produsului, evitând informații despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre desfășurarea Comenzii plasate pe SITE;
să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot jigni sau afecta alți Utilizatori/ Clienti/ Cumpărători;
să nu publice pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;
să nu înscrie informații sau detalii despre alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială, sau să menționeze prețuri comparative la produsele de pe site.
Prin înscrierea unor informații/comentarii pe SITE, Utilizatorii/ Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, precum și dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit de marketing al companiei noastre.
Pe lângă opinia despre un produs, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va putea face o evaluare, adăugând și un Rating relevant pentru acel produs. Aceste Rating-uri individuale vor influența Ratingul general al produsului exprimat prin cele 5 stelute care apar în partea de jos după descrierea produsului. Astfel un Rating mare va duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
13. CONFIDENȚIALITATE
13.1. COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. este operator de date cu caracter personal și va păstra confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, email, număr de telefon, adresă de livrare, firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura securitatea datelor oferite și va lua măsuri tehnice și organizatorice pentru o gestionare eficientă a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract.
13.2. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:
– Înregistrarea și confirmarea comenzii;
– Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;
– Cazurile de livrare către curier (în vederea expedierii comenzii), vor fi transmise datele necesare către firma de curierat;
13.3. Pentru a cunoaște mai mult detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dar și drepturile pe care le aveți, vă rugăm să consultați Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal și Politica de cookies.
14. RĂSPUNDERE
14.1. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru respectarea prevederilor prezente, pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesarii Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
14.2. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
14.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
14.4. Clienții/Cumpărătorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, compania noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un Client/Cumpărător este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintă interesele acestuia.
14.5. Vor fi considerate tentativa de frauda sau frauda urmatoarele actiuni asupra website-ului, continutului acestuia sau asupra COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L.:
-
accesarea datelor de orice tip ale unui Utilizator/Client/Cumpărător prin folosirea unui cont sau prin orice altă metodă;
-
alterarea sau modificarea conținutului SITE-ului sau orice corespondentă expediata prin orice mijloc de comunicare de către COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. către Utilizator/Client/Cumpărător;
-
afectarea performanțelor serverului pe care rulează SITE-ul https://comelit.ro/;
-
accesarea sau divulgarea oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, orice conținut expediat de către COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. către Utilizator/Client/Cumpărător, atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;
-
În oricare din situațiile de mai sus, COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L. își rezervă dreptul de a se adresa autorităților competente. Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere în instanță repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.
-
De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate suspecte, la solicitarea oricărei autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația, iar Clientul/Cumpărătorul își dă acordul, privind comunicarea datelor cu caracter personal.
15. LITIGII
15.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.
16. CONTACT
16.1. Pentru orice detalii sau întrebari despre COMELIT IMPORT EXPORT S.R.L., produse sau comenzi vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: comenzi@comelit.ro sau la numărul de telefon: 0720 600 175, de luni până vineri, în intervalul orar: 8 – 17 .